dimecres, 27 d’abril del 2011

CELEBREM ELS JOCS FLORALS


El passat 14 d'abril vam celebrar els Jocs Florals a l'escola. Tots els alumnes de Primària i Secundària van escriure un poema amb el tema de Pàtria, Fe i Amor i l'AMPA va atorgar els premis de cada categoria.
De la categoria de l'Aula d'acollida la guanyadora va ser la Jennifer Guevara amb el poema "Amor a l'amistat". Felicitats Jennifer!!
Aquí teniu el poema guanyador:
Des del dia que et vaig conèixer
una gran alegria vaig sentir
des del dia que et vaig veure
vaig saber que series
el meu millor amic.
Des de petits fins a grans
sempre has sigut com un germà.
En tu puc confiar
encara que em facis mal
sempre em dius la veritat
i estàs al meu costat.
Quan em trobo malament
sempre estàs a la meva ment.
Encara que estem molt lluny
sempre estarem junts
dins meu sempre et portaré
i mai t'oblidaré.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada